VIZUELNI IDENTITET

Elementi vizuelnog identiteta

elemmenti-cover

Iako je vizualni identitet sam po sebi element brenda vaše firme, on isto tako ima svoje elemente. Prije nego ostavim bilo kakav pisani trag o samim elementima vizualnog identiteta, preporučio bih vam da se malo više informišete o samoj definiciji vizualnog identiteta, s fokusom na njegovu svrhu i smisao u članku  Vizualni identitet vaše kompanije“

 Elementi vizualnog identiteta služe  za vizualnu prezentaciju vaše firme ili proizvoda. Poput puzli smišljeno i pravilno sklapanih, u konačnici dovode do kompletirane slike postojanog brenda.  Ako vam je poznat princip sklapanja puzli, onda jako dobro znate od kolike je važnosti da se svaka puzla uklopi na njezino mjesto.  Dostupnost informisanja, kao i plasiranja informacija putem svih platformi, najčešće elektronskih medija, društvenih mreža učinila nas je „bazama“ plasiranja informacija koje se na nas obruše kao puzle kada ih istresemo iz kutije. 

 Svjesni smo činjenice  koliko je bitno znati prepoznati  prave informacije! 

 Cijenim da je većina spoznala osjećaj kada su sve „puzle“ samo razbacane na jednom mjestu i kada  se moralo krenut od prve ka realizaciji bilo koje „slike“ projekta u konačnici.  Vizualni identitet čine: Logotip (sa svim svojim varijantama), paleta boja, štampani reklamni materijali ( letci, brošure, katalozi, flayeri, itd.), digitalni medij ( izgled web stranica, fb stranica itd.), vizual amblaže proizvoda, radna uniforma radnika ( radna odijela, majice, uniforme itd.) vizual vozila ( autografika), vizual sjedišta firme. 

 

Kao što iz samog čitanja možemo zaključiti, sve ove elemente odlikuje povezanost. Svaki ima svoju važnost i svrhu. Samo strateški povezani elementi, poput puzli, u konačnici daju rezultat kompletne i jasne slike, vizualnog identiteta. Dakle, nakon što se informišete o samim elementima vizualnog identiteta, veoma je bitno znati, da je uvezivanje svakog od tih elemenata u jednu skladnu sliku ( vizualni identitet) „priča za sebe“. Taj posao ne bismo trebali prepustiti svakome. 

 

Ljudi koji se bave samo proizvodnjom materijala koji potpadaju u elemente vizualnog identiteta, iako privlačni cijenama, nisu često entuzijasti koji su vam spremni dati prave informacije, i posvetiti posebnu pažnju elementima vašeg vizualnog identiteta.  U principu, dovoljna vam bude činjenica da vam uz samu izradu, gratis nude i dizajn i pripremu za štampu. Svako preduzeće, pogotovo preduzeća koja se bave trgovinom, u  svojim reklamnim strategijama uvijek nude nešto i besplatno, kako bi privukli nove kupce, pa tako i sami “štampari”. 

Međutim elemente vizuelnog identiteta, te njihova primjena, se ne bi smjeli shvatiti olako i dozovoliti da budu predmet osoba kojima primarni posao izrada reklamnog materijala. 

Članak napisao: E.B 

Related Posts

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *