Reklamne maramice

Kao da vam vlastite ruke postaju stranci koje morate držati po strani

vlazne maramice

Iako je korona virus pojavom iznenadio čitav svijet, briga o higijeni kao normativ je bila općepoznata činjenica.  Pa tako, pored dotad općeprihvaćenih higijenskih sredstava, na tržištu su se našla i neka nova.  Pojavom korona virusa, kako fizička tako i pravna lica su se našla u mat poziciji u kojoj su  zaplavljena vanrednim okolnostima i  svim preventivnim mjerama u cilju suzbijanja širenja virusa, kao i očuvanja zdravlja i života kao vrijednosti koje su ispred svega ostalog. Vratimo se malo na nešto što se zovu „svakodneve situacije u našim životima“. 

Probudili ste se, bez obzira na dob, vani vas čekaju svakodnevne obaveze. Potencijalno, prvi neizbježan susret sa većim brojem  ljudi, kao i susret vaših ruku sa nečistim površinama,  čeka vas već u javnom prijevozu. Sve te površine s kojim je neizbježan kontakt naših ruku potencijalna su staništa nevidljivih supstanci i bića (bakterija, mikroba), koja su neprijatelj našem zdravlju.  Bez obzira koliko živjeli u razvijenijoj državi koja se brine o higjeni javnih prijevoznih sredstava,  službi za održavanje čistoće nemoguća je misija da u svakom trenutku učini da sve  površine budu besprijekorno čiste. 

Tijekom svakodnevnih aktivnosti na rukama se može naći više od 3 000 bakterija, a prljave, klicama zagađene ruke najčešći su prenosioci uzročnika crijevnih, respiratornih i kožnih zaraznih bolesti. Mislim da je svima vama  kojima je još od prvih godina odrastanja usađeno koliko je važno da vam ruke budu čiste, poznat osjećaj da nakon što dodirnete bilo koju od nepoznatih (javnih) površina kao da vam vlastite ruke postaju stranci kojeg morate držati po strani.  

 

Gotovo da je nemoguće uspostaviti naučno koliko puta bismo to trebali dnevno prati ruke?  

Ne zaboravimo, da ruke koje nisu dezinfikovane, u najmanju ruku oprane, su same po sebi nečista površina, stanište mikroba i bakterija kojim možemo ugroziti sebe prije svega, kao i one oko nas.  Gore spomenut osjećaj, a prije svega  vanredna situacija uzrokovana korona virusom koja je čitav svijet oborila na koljena, čiji simptomi se prenose na razne načine uglavnom putem nečistih površina nas dovodi do toga  da RUKE UVIJEK MORAJU BITI ČISTE!  

 Zvuči kao nemoguća misija, zar ne?  

Pored svakodnevnih obaveza, svima nama su puno draži neobavezni pohodi na koje trošimo naše slobodno vrijeme. Bilo da su to krupne ili sitne stvari za nas su posebni, i često su baš oni naši motivi kojim bojimo najčešće na prvi pogled tako sivu svakodnevnicu. Gurman ste, i nakon napornog dana sjeli ste u svoj omiljeni restoran ili fast-food.  Nakon što ste naručili svoje jelo i dok čekate da ono bude gotovo, podsvijest vam šalje signale da su vam ruke „prljave“. Otišli ste da operete ruke, iako često u restoranima ne zatičete ni higjenski opremljene toalete,  nekako ste se „snašli“ i oprali ste ruke. Vraćate se na svoje mjesto, i ono za čim prvo posežete je vaš mobitel od kojih se „poznato je“ vrlo teško odvajamo.  

Priznali sebi ili ne, podsvijest nam ponovo šalje signale da naše ruke nisu čiste, ali pored napornog dana koji je iza vas, kao i želje da što prije pojedete svoje omiljeno jelo, teško da ćete natjerati sebe da odete do toaleta i ponovo operete ruke, jer ste svjesni da ih morate ponovo prati i nakon jela. 

 

Možda nikad niste ni razmišljalo ovim stvarima na ovakav način? 

 

Možda dok ovo čitate, vi ste  zapravo vlasnik ovog restorana ili fast-fooda,  vlasnik ste nekog drugog obrta, ili kompanije. Već odavno, pored svega negativnog  što nam je u neposrednoj prošlosti donio sa sobom korona virus, razmišljate o pozitivnim promjenama i poslovnim strategijama. Na koji način da pospješite svoje poslovanje, napravite iskorak koji će vas izdvojiti?  Ne zaboravite da je svaki čovjek, potencijalni  kao i stalni kupac vašeg proizvoda ili usluge živa reklama vašeg brenda. Svjedok koji svoje impresije o vama odnese često i na mjesta koja ni u snu niste mogli zamisliti. Detalj kojim ćete pokazati brigu prema „tom čovjeku“ će zasigurno napraviti velik iskorak, koji će vam se zasigurno jednog dana, znati odužiti. 

Reklamne brendirane vlažne maramice u pojedinačnom pakovanju, koje kao da je namjenjeno samo za vas, u velikoj mjeri vam daje preventivno rješenje, kojim trebate biti vjerni, i koje trebate imati u svakom trenutku pored sebe. Svojim praktičnim pakovanjem, kao i upotrebom su daleko više poželjnije od onih velikih pakovanja namjenjeni za svakoga, koja su često nepraktična. 

Bez obzira iz kojeg sektora poslovanja vaša kompanija bila Bilo da ste vlasnik restorana, hotela, ili više njih. Bavite se uslužnim djelatnostima. Imate lance svojih trgovina ili marketabenziskih pumpi. Na tržištu imate svoj brendiran proizvod koji proizvodite. Reklamne vlažne maramice sa logom vašeg brenda, obrta ili kompanije su zasigurno prilika za promociju koju ne biste smjeli propustiti.

Related Posts

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *