VIZUELNI IDENTITET

Vizuelni identitet vaše kompanije

cover-blog

Vjerovatno ste barem jednom u životu naišli na krug ljudi koji su diskutovali o tome :“Da li odijelo čini čovjeka ili ne?“ i imali razne teorije o tome u odnosu na to kako se mijenjala vaša percepcija svijeta i ljudi. Ili je možda jednostavno  vas „mučila“ ta dilema. Identitet je ono po čemu se raspoznajemo u toliko velikoj masi ljudi rasprostranjenih diljem zemaljske kugle, i koji nas svrstava na već uspostavljene svjetske poretke. 

Činjenica koje često nismo svjesni, ili mnogi od nas,  do onog trenutka dok je ne spoznamo bilo da smo fizička ili pravna,  jeste da svjesno ili nesvjesno mi kreiramo određeni identitet. Svojom pojavom, javnosti šaljemo određenu sliku na osnovu koje onaj koji nas sretne stvara prvi utisak o nama i najčešće za njega mi smo taj „prvi utisak“. 

 Važnost prvog utiska. 

 Kada je u pitanju prvi utisak, po tom pitanju ništa ne može uraditi onaj koji ga stječe, već je to u rukama onog koji je predmet tog utiska.  Prvi utisak u jednu ruku dođe kao naš otisak za ljude koji nas okružuju i najčešće, bilo da smo poznanici ili puki prolaznici za nekog, imamo pravo samo na jedan otisak. 

Gore spomenuto za identitet pojedinca, se bez sumnje može dovesti u istu ravan kada je u pitanju i sam vizualni identitet pravnog lica, firme ili obrta bez obzira kojom šifrom djelatnosti se bavila. Kao što život jednog čovjeka ima različite periode kroz koje prolazi, tako i svaka firma ili obrt imaju svoje. Od famoznog početka, do stasavanja u firmu vrijednu poštovanja u svijetu poslovanja. Od perioda kada je ta firma neuočena, kao i kada postaje svjetski poznata. 

 

U slučajnosti teško da se može vjerovati! 

Teško da možemo bilo šta pripisati slučajnosti. Sve u konačnici ima svoj neki razlog.  Bilo bi, mislim,  isuviše  neučinkovito da sam vam možda na samom početku  samo ispisao definiciju vizualnog identiteta, i onako vas školski, najčešće „suhoparno“ proveo kroz njezine dijelove. Puno je važnije osvijestiti što veći broj ljudi, kako fizičkih tako i pravnih lica, kada se radi o samoj svrsi vizualnog identiteta. Jer svijest o tome da nešto postoji bez stvarnog poznavanje suštine nas u većini slučajeva zarobljava. 

 Neprijatelji“ smo onom što nam je nepoznanica 

 Vizualni identitet kompanije sa svojim elementima je sam po sebi  jedan od elemenata izgradnje brenda vaše kompanije. Brend, najbliže rečeno je krajnja zona stasavanja, on je zapravo taj prvi utisak, odnosno „otisak“, za sva pravna lica i obrte bili da se bave proizvodnjom, prodajom, uslužnim djelatnostima, ili svim ostalim sektorima poslovanja.

Članak napisao: E.B 

Related Posts

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *